O NAS

O firmie

Poznaj bliżej naszą firmy oraz zapoznaj się z historią.

Powstaliśmy w 1992 roku, jak to zwykle bywa w wyniku wielu zbiegów okoliczności związanych z wieloletnią znajomością założycieli, wspólnymi zainteresowaniami, wiedzą programistyczną ale przede wszystkim w wyniku przypadkowych rozmów z młodymi wówczas firmami zajmującymi się spedycją i transportem, które potrzebowały rozwiązań informatycznych.

Marcos Bis s.c. była spełnieniem marzeń o własnym biznesie: Jacka Mrozińskiego i Macieja Wolny, którzy zaczęli realizować swoje pasje programowania wokół branży transportowej.

Wieloletnia ciężka praca zaczęła przynosić efekty w postaci rosnącej ilości klientów, których zadowolenie i rekomendacje w gronie właścicieli tych firm, spowodowała systematyczny rozwój spółki Marcos Bis.

Z roku na rok zwiększaliśmy obszar działania, ilość zatrudnionych pracowników, zmienialiśmy produkt zgodnie z nowymi systemami operacyjnymi i trendami programowania.

Naszymi klientami są nie tylko firmy z branży TSL ale także Utiliti, czyli przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne, odbioru odpadów oraz energetyki. Oferowane przez nas rozwiązania wykorzystują także klienci z branży budowlanej, flot handlowych i innych.

W roku 2020 przyszedł czas na przekształcenie się w spółkę prawa handlowego.

Obecnie już jako Marcos Bis Sp. z o.o. zatrudniamy 30 pracowników, którzy pracując w działach: programowania, wdrożeń, serwisu, administracji i handlowego realizują swoje pasje i kariery tak ja na początku założyciele firmy.

Również w 2020 roku pozyskaliśmy udziałowca, jakim jest Grupa Inelo, która znacząco zwiększyła potencjał firmy Marcos Bis w postaci ogólnopolskiej sieci sprzedaży, dostępu do nowych technologii, możliwość integracji z wiodącymi rozwiązaniami rozliczania czasów pracy kierowców 4Trans/OCRK a także systemami telematycznymi GBox i Assist.

Nasze wieloletnie doświadczenie na rynku spedycyjno-transportowym jest gwarancją dla dostarczanych przez Marcos Bis rozwiązań informatycznych.

Tworzone przez nas oprogramowanie dla transportu, spedycji i logistyki oparte jest na wnikliwej analizie potrzeb każdego klienta.

Nasi konsultanci i architekci aplikacji są w stałym kontakcie z użytkownikami, czego wynikiem jest stały rozwój produktów zgodnych z oczekiwaniami wszystkich klientów oraz zmieniającymi się przepisami i warunkami na rynku transportowym.

Jesteśmy otwarci na wszystkie nowe pomysły i gotowi realizować indywidualne funkcje niezbędne naszym użytkownikom.

Wszystkie nasze działania skupiają się na jednej podstawowej dewizie: najważniejsze jest zadowolenie klienta, bo to on jest najlepszą wizytówką wśród innych naszych potencjalnych klientów a nasze rozwiązania mają być narzędziem do jego dalszego rozwoju i realizacji celów biznesowych. Stając się technologicznym partnerem, którego wybiera się na lata, tym bardziej jesteśmy dumni, że klienci sprzed 20 lat nadal są z nami i możemy uczestniczyć w ich sukcesie.

Prezes zarządu

Maciej Wolny

A dinosaur
KONTAKT

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami

Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania oraz pomogą Ci przy wyborze odpowiedniego produktu dla Ciebie i Twojej firmy.

Krok po kroku

Jak wygląda proces wdrożenia

Proces wdrożenia jest najważniejszym elementem uruchomienia produkcyjnego każdego systemu IT u klienta.

Analiza przedwdrożeniowa

Wstępny proces, szczegółowo opisujący cel, środki i metody osiągnięcia zakończony dokumentem końcowym. Działania te wymagają zaangażowania obu stron: klienta i wykonawcę. efektem będzie szczegółowe opisanie wymagań, istniejących procesów, sposobów ich realizacji oraz określenie ewentualnych dodatkowych, koniecznych do wykonania modyfikacji.

Wdrożenie systemu

Proces zasadniczego wdrożenia obejmuje następujące elementy: instalację oprogramowania, jego konfigurację i parametryzację, przygotowanie niezbędnych szablonów wydruków i dokumentów elektronicznych oraz ewentualne zmiany w działaniu poszczególnych funkcjonalności systemu TMS. Wszystkie te elementy oparte są na dokumencie analizy przedwdrożeniowej.

Szkolenie użytkowników

Następnym krokiem jest proces szkolenia użytkowników systemu skonfigurowanego pod indywidualne potrzeby i zakresy ich obowiązków. Szkolenie to odbywa się etapami i obejmuje wszystkie działy w firmie transportowej: od handlowców, spedytorów, dyspozytorów, pracowników działu fakturowania i księgowości po pracowników kontrolingu, analityków oraz pozostałych jak użytkownicy działu obsługi technicznej floty, warsztatu, magazynu i innych.

Opieka serwisowa

Nasz zespół serwisowy świadczy usługi opieki serwisowych w pakietach: Komfort, Złoty oraz VIP. Pakiety te zapewniają dostęp do najnowszych aktualizacji systemu TMS Nawigator, rozwojem istniejących funkcjonalności oraz wsparcia technicznego i użytkowników systemu na ich własnych stanowiskach pracy.

KONTAKT

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami

Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania oraz pomogą Ci przy wyborze odpowiedniego produktu dla Ciebie i Twojej firmy.

ul. Powstańców 19
40-039, Katowice