Dla kogo

Spedycja

Podstawowe narzędzie dla firm spedycyjnych. Zapewnia rejestrację i rozliczanie zleceń z możliwością wykorzystania map cyfrowych dla transportu ciężkiego w celu weryfikacji stawek frachtowych. System automatycznie wystawia dokumenty przychodowe, weryfikuje poprawność faktur kosztowych. Możliwa integracja z systemami FK oraz biurami rachunkowymi. Rejestracja płatności oraz wezwań do zapłaty. Integracja płatności własnych z systemami bankowymi.

Integracja z zewnętrznymi systemami pozyskiwania zleceń od załadowców, producentów, giełd internetowych czy innych firm spedycyjnych możliwa jest za pomocą importu plików, integracji web-serwisów API lub integracji bazodanowych.
Funkcjonalność definiowania szablonów oraz kopiowania zleceń znacząco przyśpiesza proces rejestracji zleceń oraz kwotowania poprzez wykorzystanie wielowymiarowych cenników definiowanych dla zleceniodawców i przewoźników.

Dzięki możliwości komunikacji z kierowcami obcymi, możliwe jest wysyłanie zadań poprzez SMS (budowany automatycznie na podstawie danych zawartych w zleceniu), urządzenie telematyczne lub aplikację mKierowca.

Zawarta w module Spedycja baza Kontrahentów jest systemem CRM rozbudowana o wiele funkcjonalności dodatkowych jak nadzór nad akcjami marketingowymi, korespondencja seryjna, kartoteka osób kontaktowych oraz umów stałych.
W ramach kartoteki kontrahentów możliwa jest ich ocena oraz weryfikacja wiarygodności wraz z określeniem odpowiednich limitów kredytowych.

Kartoteka zapewnia możliwość przechowywania dowolnych załączników w postaci plików elektronicznych, możliwość skanowania oraz zarządzania dostępem do nich dla poszczególnych pracowników.

Moduł Fakturowania automatyzuje proces wystawienia faktur do usługi transportowych i spedycyjnych, faktur zbiorczych, korekt, not itp.

Każdy z emitowanych dokumentów może być przygotowany w wielu językach i dystrybułowany w postaci papierowej za pośrednictwem przesyłek pocztowych lub elektronicznych w postaci maili i załączników w formacie .pdf.

Integracje z systemami FK w zakresie faktur przychodowych, kosztowych oraz płatności zapewniają szybki proces księgowania oraz wiedzę spedytorów co do rozliczeń ze zleceniodawcami i przewoźnikami.

Dla stałych podwykonawców możliwe jest także wykorzystanie aplikacji mKierowca (komunikacja z kierowcą) oraz ePrzewoźnik (przekazywanie zleceń i dokumentów).

Funkcjonalność systemu:

  • Kartoteka kierowców obcych
  • Kartoteka pojazdów obcych
  • Wielopłaszczyznowe analizy kosztów, przychodów i zleceń
  • Definiowalne wydruki dokumentów
  • Własny generator zestawień analitycznych
  • Moduły dodatkowe: Kasa, Magazyn (również w wersji Logistycznej), Warsztat, Dystrybutor, eProtokół, eMechanik, Brama
  • Mechanizmy zabezpieczeń zgodne z RODO

Zalety użytkowania modułu:

  • Dokładne rozliczanie wszystkich kosztów zleceń oraz kosztów ogólnozakładowych
  • Minimalizacja strat i nadużyć podczas realizacji usług transportowych
  • Dokładna analiza rentowności zleceń
  • Możliwość tworzenia dowolnych zestawień i analiz
  • Zmniejszenie nakładów pracy na zarządzanie zleceniami
KONTAKT

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami

Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania oraz pomogą Ci przy wyborze odpowiedniego produktu dla Ciebie i Twojej firmy.

ZALETY

Moduły TMS Nawigator

Generowanie i rejestracja automatycznych międzynarodowych listów przewozowych

Szybkie wystawianie faktur za usługi transportowe i spedycyjne (także zbiorczych) z mozliwością generowanie e-Faktur wysyłanych drogą elektroniczną.

Gotówkowe rozliczenia wielowalutowe w kasie firmowej dla rozliczeń z kierowcami oraz pozostałymi pracownikami firmy.

Moduł pozwala na rejestrację wjazdów i wyjazdów zestawów pojazdów wraz z informacjami dla osób nadzorujących ruch sprzętu i osób.

Dwustronna komunikacja z kierowcą za pomocą kanałów telematycznych oraz internetowych bramek SMS. Wysyłanie zleceń i wiadomości do pojazdów kierowców oraz aplikacji mobilnych.

Krok po kroku

Jak wygląda proces wdrożenia

Proces wdrożenia jest najważniejszym elementem uruchomienia produkcyjnego każdego systemu IT u klienta.

Analiza przedwdrożeniowa

Wstępny proces, szczegółowo opisujący cel, środki i metody osiągnięcia zakończony dokumentem końcowym. Działania te wymagają zaangażowania obu stron: klienta i wykonawcę. efektem będzie szczegółowe opisanie wymagań, istniejących procesów, sposobów ich realizacji oraz określenie ewentualnych dodatkowych, koniecznych do wykonania modyfikacji.

Wdrożenie systemu

Proces zasadniczego wdrożenia obejmuje następujące elementy: instalację oprogramowania, jego konfigurację i parametryzację, przygotowanie niezbędnych szablonów wydruków i dokumentów elektronicznych oraz ewentualne zmiany w działaniu poszczególnych funkcjonalności systemu TMS. Wszystkie te elementy oparte są na dokumencie analizy przedwdrożeniowej.

Szkolenie użytkowników

Następnym krokiem jest proces szkolenia użytkowników systemu skonfigurowanego pod indywidualne potrzeby i zakresy ich obowiązków. Szkolenie to odbywa się etapami i obejmuje wszystkie działy w firmie transportowej: od handlowców, spedytorów, dyspozytorów, pracowników działu fakturowania i księgowości po pracowników kontrolingu, analityków oraz pozostałych jak użytkownicy działu obsługi technicznej floty, warsztatu, magazynu i innych.

Opieka serwisowa

Nasz zespół serwisowy świadczy usługi opieki serwisowych w pakietach: Komfort, Złoty oraz VIP. Pakiety te zapewniają dostęp do najnowszych aktualizacji systemu TMS Nawigator, rozwojem istniejących funkcjonalności oraz wsparcia technicznego i użytkowników systemu na ich własnych stanowiskach pracy.

KONTAKT

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami

Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania oraz pomogą Ci przy wyborze odpowiedniego produktu dla Ciebie i Twojej firmy.

ul. Powstańców 19
40-039, Katowice