Grafik Zleceń w TMS Nawigator: rewolucja w planowaniu transportu
Zarządzanie transportem i kontrola realizowanych zleceń to fundamenty sukcesu w branży TSL. Przewoźnicy, starając się utrzymać wysoką konkurencyjność, muszą stale dążyć do optymalizacji swoich operacji. Niezastąpioną pomoc dają w tej kwestii nowoczesne narzędzia dla firm transportowych, takie jak TMS Nawigator – kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko usprawnia codzienne działania, ale także pomaga w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.
W artykule przyjrzymy się jednej z funkcjonalności TMS Nawigator, jaką jest Grafik Zleceń. Funkcjonalność ta powstała z myślą o wspieraniu firm w eliminacji zbędnych kosztów (na przykład poprzez ograniczenie pustych przebiegów) oraz efektywnym planowaniu i kontroli pracy kierowców. Dzięki dostępowi do kluczowych danych, które zapewnia Grafik Zleceń, firmy transportowe mogą podnosić jakość swoich usług i sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Dowiedz się, co jeszcze możesz zyskać, wykorzystując Grafik Zleceń – zapraszamy do lektury!
Czym jest TMS Nawigator i dlaczego warto z niego korzystać?
TMS Nawigator to kompleksowe narzędzie składające się z kilkunastu modułów, które pomagają w codziennym planowaniu, realizowaniu, monitorowaniu i rozliczaniu transportu. Wszechstronność narzędzia oraz obszerne integracje z programami zewnętrznymi stanowią klucz do znacznego przyspieszenia i usystematyzowania procesów operacyjnych, zarówno w firmach działających w transporcie całopojazdowym (FTL), jak i drobnicowym (LTL). TMS Nawigator nie tylko upraszcza i przyspiesza kontakt ze zleceniodawcami, kierowcami i przewoźnikami, ale także przechowuje dane kluczowe dla podejmowania strategicznych decyzji biznesowych.
TMS Nawigator pomoże Ci w:
- analizowaniu i obniżaniu kosztów
- zwiększaniu kontroli i optymalizacji zleceń transportowych
- przyspieszeniu rozliczeń i obiegu informacji w firmie
- automatyzacji procesów dzięki integracji z telematyką
Grafik Zleceń – serce efektywnego zarządzania transportem.
Grafik Zleceń w TMS Nawigator to narzędzie dla dyspozytorów i planistów, które posiada rozbudowaną matrycę danych, umożliwiającą przemyślane zarządzanie transportem oraz monitorowanie zleceń. Jedną z kluczowych korzyści, które zapewnia Grafik Zleceń, jest eliminacja pustych kilometrów.
Narzędzie pozwala również na skuteczne wykorzystanie dostępnych pojazdów oraz pomaga w redukowaniu kosztów operacyjnych np. poprzez pobieranie aktualnego stanu paliwa w pojezdzie i planowania tankowań po najkorzystniejszych cenach . Kolejnym ważnym dla przewoźników aspektem, jest wykorzystanie czasu pracy kierowcy. Dzięki Grafikowi Zleceń możliwe jest weryfikowanie ich aktywności oraz optymalizowanie harmonogramów.
Funkcje i możliwości Grafiku Zleceń w TMS Nawigator.
Dzięki Grafikowi Zleceń możesz dokładnie dostosować zestaw pojazdów do realizacji konkretnego przewozu. Nasze narzędzie pozwala także na skuteczne monitorowanie opóźnień względem przewidywanego czasu dostawy (ETA), co umożliwia szybką reakcję na nieprzewidziane wydarzenia podczas transportu.
Dla zachowania pełnej kontroli nad realizacją zadań narzędzie dostarcza mapę z aktualnymi danymi dotyczącymi trasy i statusu zleceń. Oznacza to, że możesz śledzić postęp w czasie rzeczywistym i dokładnie wiedzieć, gdzie znajdują się pojazdy, natomiast każdy wyjazd z korytarza trasy może generować alarmy dla pracowników. Dodatkowo nasze narzędzie weryfikuje czas pracy kierowców oraz planowane nieobecności, pomagając w optymalnym zarządzaniu zasobami ludzkimi.
W jaki jeszcze sposób Grafik Zleceń wspiera firmy w optymalizacji zleceń transportowych?
- wyszukuje niezaplanowane pojazdy (bez zleceń)
- pomaga eliminować puste przebiegi wyszukując odpowiednie rozwiązania dla realizowanych przewozów
- kontroluje najważniejsze kwestie dotyczące pojazdów – badania techniczne, ubezpieczenia, zezwolenia
- ułatwia komunikację z kierowcą dzięki integracji z aplikacją mKierowca oraz urządzeniami telematycznymi
Jak wprowadzić Grafik Zleceń w codzienną działalność Twojej firmy transportowej?
Jedną z przyczyn dużej popularności Grafiku Zleceń wśród naszych klientów jest udostępnienie w jednym miejscu wszystkich kluczowych informacji niezbędnych do efektywnego planowania i monitorowania realizowanych zleceń. O tym, jak duże jest to udogodnienie najlepiej świadczy porównanie do innych systemów TMS – standardowo użytkownicy konkurencyjnych narzędzi dla firm transportowych potrzebują do 5 różnych, niepowiązanych ze sobą aplikacji, aby uzyskać dostęp do danych, które my udostępniamy w jednym miejscu poprzez Grafik Zleceń. Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu TMS Nawigator w swojej firmie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo – zapraszamy!
Korzyści płynące z wykorzystania Grafiku Zleceń w praktyce.
Wykorzystanie Grafiku Zleceń to sposób na skuteczniejsze zarządzanie transportem. To wielofunkcyjne narzędzie, które dostarcza użytkownikom realnego wsparcia w planowaniu zleceń oraz w wyborze optymalnego zestawu zasobów do ich realizacji. Po zaplanowaniu ładunku możemy śledzić stan wykonywanego zlecenia wraz z przewidywanym czasem realizacji (ETA). Nasze rozwiązanie umożliwia również bezproblemową komunikację z kierowcami poprzez wbudowany komunikator, co zdecydowanie ułatwia koordynację działań na trasie.
Grafik Zleceń w TMS Nawigator umożliwia także weryfikację dostępnego czasu jazdy oraz pozwala na monitorowanie poziomu paliwa w pojeździe, co jest szczególnie istotne dla zarządzania kosztami operacyjnymi w firmie. Wszystkie te funkcje dostępne są na jednym ekranie, co sprawia, że podejmowane działania stają się bardziej zintegrowane i efektywne.
Wsparcie dla użytkowników TMS Nawigator.
Marcos Bis wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie obsługi serwisowej i szkoleniowej. Nasza doświadczona kadra wdrożeniowców i serwisantów codziennie pomaga firmom transportowym w dostosowaniu programu do indywidualnych procesów, potrzeb i celów biznesowych.
Wspieramy użytkowników TMS Nawigator, przekazując niezbędne umiejętności oraz konfigurując narzędzie, aby pełniło swoją rolę w odpowiedni sposób, realnie przyspieszając zarządzanie transportem. Priorytetem jest dla nas stały rozwój oprogramowania, tak aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Dział programistyczny Marcos Bis działa aktywnie, implementując nowe funkcjonalności zgodnie z ich potrzebami.